nina yuki

nina yuki

I made this widget at MyFlashFetish.com.

Friday, December 10, 2010

harijadi ouhh harijadi..=="

  • hari jadi aku (12.12.2010) hermmm..aku xtau lar apa yang akn berlaku pada hari tersebut..adakah aku gembira ataupun sedih ... hermmm ==" entah ler..aku harap hari tersebut hari gembira aku..aku dah merancang pada hari tersebut pada waktu nak dekat tengah hari,,aku nak hangout gan kwn2 aku..lehh lar aku smbut gan diorng.. baru best lorhh ..tapi tngok dulu mcm mner .. mak aku kata 'ct ,nak apa bila harijadi ct..?? '
  • aku ckp' hermm ..entah lar..'
  • mak aku ckp 'mak, beli teddy bear jer lar yer..??'
  • aku plk ckp' ct, ikut jer ..apa mak beli ..ct amek jer..haha..=="
  • mak aku ckp' kalo  mcm tu,,pada pagi tu,,ct pi lar jln2 gan kwn2 ct tau..'
  • aku pon ckp lar' ouhh.. yer ker ..best lorh kalo mcm tu ..ct nak kua gan ng jer lar ..kmi leh lar pi mkn kat mcd kan..??'
  • mak aku ckp' hermm ..suka ati hampa lar ..'
  • apa yg dikata kan mak aku n aku diatas ini ,, baru bercadang sahaja .. kita xtau lgi mcm mner ..hermm =="
  • ok lar bye2 .. aku mls nk ckp bnyk2 .. =P  
  •      

No comments:

Post a Comment